En automatisering af produktionen øger omsætningen
Hvis der er stor efterspørgsel efter det, som man kreerer, så vil man jo gerne imødekomme den efterspørgsel.
Selvfølgelig kan man sørge for, at der ikke kommer mange produkter på markedet, da man så kan hæve prisen, men den idé kan også gøre, at nogle folk holder sig væk, og i løbet af kort tid vil de fleste mennesker måske have bevæget sig over til et andet interessant produkt, der minder om ens, men hvor prisen er til at betale for langt flere mennesker.
Derfor er man nødt til at smede, mens jernet er varmt, og hvis man er dygtig til sit arbejde og lægger en god strategi, så ved man, at der kommer tryk på kedlerne for at producere det, som folk vil købe af en – det er vel trods alt en af grundene til, at man startede det her produkteventyr: Gøre folk glade og ekspandere.
Og den letteste møde at gøre det på er ved at lave automatisering af produktionen.
Du kommer hurtigere i mål med en automatisering af produktionen
Måske har du set de TV-programmer, hvor man viser, hvordan nogle produkter bliver lavede, og her bemærker man nok tit nogle maskiner, som man ikke ser i andre produktionshaller.
Det kan være fordi, at de er udarbejdet til denne fabrik, så man kunne automatisere produktionen, hvor man førhen havde mennesker til at tage sig af den slags arbejde.
De folk kan man så spare væk nu eller sætte til at lave andre opgaver, fordi man fandt en løsning til at lave en automatisering.
Det er en simpel ligning, at hvis man kan producere billigere og hurtigere, så kan man også sætte prisen ned, men hvis der så tilsvarende bliver solgt mange udgaver af det her produkt, så vil det jo betyde en stor omsætning!
Det er kun en måde at vinde på!